like

About Me

My photo
Terlepas seorang mujahid dambaan hatimu, bukan bermakna tidak ada lagi para mujahid dakwah yang lain. Tinggal hati terus bermujahadah, tinggal tangan terus berdoa, tinggal diri terus berusaha. Moga pencarian cintaku berakhir di atas sandaran cintamu

detik2 waktu

Powered by Blogger.

PUAN ZINAP BT ABD REJAB MY MOM

PUAN ZINAP BT ABD REJAB MY MOM

ILHAM BIN HARUN AYAHKU

ILHAM BIN HARUN AYAHKU

PEMILIK BLOG

Sunday, February 17, 2013

Aku Mula Merasai Manis nya Kehidupan :)

Assalamualaikum……
rindu
Aku masih buntu adakah ini kiriman terbaik dari Allah untukku…Apa yang aku lihat walaupon dia hanya lah insan biasa bukan golongan diraja :') tapi aku dapat melihat hubungan baik yang tercipta antara dia dan peciptanya (Allah). Aku merasakan hati ku hidup kembali oleh kerana hubungan itu… Aku mula tersenyum dengan seikhlasnya kerana kiriman Allah itu…Aku betul-betul bersyukur atas kirimanNYA itu…Alhamdulillah…Aku berdoa di setiap sujud ku agar Allah memberikan jalan terbaik di antara aku dan kirimanNya itu…Aku berdoa akan kebahgiaan yang bakal tercipta mengikut jalan dan lorong yang diredhai mu ya Allah….Demi mu ya Allah aku terima dirinya seikhlas hatiku kerana mu ya Allah…Sungguhpon jika hati ini terputik perasaan cinta sayang & rindu ini semua adalah kerana mu ya Allah…Aku ingin melakukan itu kerana mu bukan kerana nafsu atau kebiasaanya…Aku berdoa dan memohon padamu agar kau ikhlas kan lah hatinya menerimaku sepertimana ikhlas nya aku menerima dirinya….Jika aku dan kirimanMu itu diciptakan untuk bersatu bantulah kami bersatu mengikut jalan yang diredaiMU…Permudahkanlah segala urusan kami…Jika sebaliknya kau jagalah hati ini dan hatinya supaya tidak melebihi cinta hakiki hanya padamu… Aku mengharapkan keredhaanMU….Aamiin….Ya Rabballalamin….165132_498987672858_593902858_5931286_238137_n[1]

Yang Ikhlas,

Nur Aimi Taqinah

Sunday, January 20, 2013

Di Tunjuk Dalam Mimpi…

Assalamualaikum….macam kelakar pon ader mimpi aku malam tadi…nak kater malam x la malam pagi tadi tido pon dah 4 pagi…masa balik amek akak ipau aku dok cerita pasal someone nie…nak cangat tengok awek dier…nak sangat tengok kesempurnaan yang ada pada wanita tersebut….batul ke khabar yang di dengar ataupon baik khabar dari rupa…wallahualam..nak di jadikan cerita Allah temukan aku ngn wanita berkenaan dalam mimpi..memang betul dalam mimpi berkenaan aku memang tak pernah jumpa pon wanita itu di alam realiti…pendek putih pakai tudung agak cantik tapi BIADAP!!!sabar jer la….nak di sedapkan cerita lagi aku terus belasah wanita berkenaan mungkin di sebabkan kegeramanbosan aku di ganggu wanita berkenaan selama nie…dalam mimpi pon jadi….tapi macam biasa la Mr A membackup lah awek dier…hohho…macam2 lagi..tapi biarkan lah..hanya mimpi mainan tido….tapi aku nak kaco seorang lagi hamba Allah nie nama dier ku gelarkan Mr Rite kot….Rite la sangat..x per lah tukar Mr K….tapi apa ader pada K nie…x der pape pon..mungkin aku cume selesa je kawan ngn dier…nak pikat sahabat tapi tetiba tertarik pada kawannya..hohoh…apa pon x boleh…semua tu mainan hati jer….angin bayu yang singgah menyejukkan hati ketika panas…macam tu jer la..so apa pon kita enjoy…k lah dah ler kot tok today..bye2…salam……kebosanan melanda nak berdating or hang out or jalan2 tapi terbantut sebab x der geng…apa lah nasib kan…hohohooho…..

kepadanya ku berserah

kepadanya ku berserah
~TaQ_oSh!En~